جنگ خاطرات
دلتنگی های من و اون غریبه
دلتنگی های من تو هستی که میدانی و خبر نداری

يادته روزي كنار ابي براي اولين بار بعد سالها احساست برگشت
يادته از اون روز به بعد همه جا باهام بودي ؟
تا صدامو نميشنيدي اروم نميشدي
تا صبح باهام حرف نميزدي خواب نداشتي
تا باهات قهر ميكردم دنبالم تا كجا ميومدي
تا جوابت رو نميدادم به خودت ميلرزيدي
تا منو نميديدي  حال و روزي نداشتي
چه شد انروزها
چه شد ان لب درياچه كه براي با من بودن لحظه شماري ميكردي
يادته يه بار تنهات گذاشتم تا پياده برگردي ؟
يادته نتونستنم از سر پيچ اونطرف تر برم
يادته چه روزايي داشتيم در شهر غريب
يادته برام شير و كيك تولد فرستادي
اينارو يادته يا ميخواي فراموش كني
شايد بتوني از خودت دورشون كني ولي نمي تواني فراموششون كني
نميتوني حتي از خودت دورشون كني مگر اينكه كلا دوست نداشتي بامن بموني
يادته روزي كه سوار هواپيما ميشديم
يادته شده بودم رييس جمهور
يادته تا نرفتم پرواز نكرد
ديدي بخاطرمون تاخير داشت
اينها همه اش لطف خدا بود تا باهم به زيارت بريم
اينها همه خاطره بود
يادته دنبال يه جاي خواب بوديم
ديدي چقدر گشتيم
ديدي داشتيم از هم جدا ميشديم
ديدي بازم خدا كمكمون كرد
فهميدي دلم چقدر پيش تو بود
فهميدي چقدر نگرانت بودم سر اون عمه و شوهرش
ميداني كه نميخواستم شبم سحر شود
مي دانم كه نميداني ولي بدان با خاطراتم زنده ام و
حالا كه تو نيستي مجبورم اينها را مرور كنم
شايد فرجي حاصل شود
من دلم براي انروزها تنگ شده
دلم براي همان شخصيت و همان شخص تنگ شده
دلم براي خودمم تنگ شده
بدان كه چشم انتظارتم تا روزي ببينمت
نه اينگونه كه هستي
آنطور كه قرار بود باشي
مثل آنروزها كه باهام بودي
مثل روزهايي كه احساس كردي زندگي هنوز ادامه دارد
مثل انروزهايي كه عاشقانه نگاهم ميكردي و من سمتت نميامدم
مثل همان روزهايي كه مرا ميخواستي و كنارم بودي
من منتظرت هستم تا برگردي
چشم انتظارتم تا باز ايي
سر راه دلت مي نشينم تا از دور بيايي

هركجا هستي خوش باش ولي باز  آي

باز آي كه انتظار و دلتنگي سخته و درمان نداره



نظرات شما عزیزان:

sohila@rasool
ساعت16:21---26 دی 1390
سلام ممنون که سر زدین امیدوارم دوستای خوبی واسه هم بشیم و بیشتر به هم سر بزنیم

زهرا
ساعت16:04---23 دی 1390
salam nemidonam doste aziz hey link mikonam ama nemishe nemidonam chera bekhoda

هادی
ساعت15:20---23 دی 1390
ممنون از لطفت بنام دلتنگي هاي من و اون غريبه

مهلا
ساعت15:19---23 دی 1390
salam mamnoon sarzadi.link shodin.

زهرا
ساعت14:53---23 دی 1390
salam mer30 dos aziz lotf kardin ok ba che esmi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 23 دی 1390برچسب:, :: 11:18 :: نويسنده : هادی

درباره وبلاگ

دل کندن از کسانی که دوستشان داریم بی فایده است ، گذر زمان به ما خواهد آموخت که جایگزینی برای آنها نیست ! ولي بدان كه وجود من ارزش دوست داشتن دارد پس آزارم نده اگر كه ميبيني دوستت دارم دلیل نداریم وتنهاییم نیست

موضوعات
نويسندگان



آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 293
تعداد آنلاین : 1